Tuesday, January 12, 2010

Its all about u

Aku kene yakin!
Aku tak leh nak takut, cuak, gabra, dan yang seangkatan dengannya!
Aku boleh!



Yaaaa...aku boleh!

Ahhhhhhh...ape ade hal....yang aku takut sangat kenapa?
Walau dunia terbelah dunia...aku mesti cakap!

Ingat! Kalau 'si dia' marah aku...aku kene buat muka sehabis tembok!
Go Peng! kau boleh...


























'...mmmm.....Boss...saya nak amek half day la arinih?boleh tak?'



*Diam....lama diam.....diam lagi...lagi lagi diam........ingat Peng,kalau dia tak tanya,mulut kau tak payah nak bagitau. Jika rasa terancam baru cakap!........bisik si setan kecil di telingaku





'Kenapa nak half day nih?'

Alahai hawau tanya pulak....aku 'jem' sekejap...

'Errr...I ngantok la boss..tak cukup tido' aku jawab dengan muka paling manja sekali




'Ok..BOLEH!'



Fuhhhhhh...yess! tengkiu bos!


Gua kemas barang-barang gua dan terus blah.



No comments:

Post a Comment