Thursday, January 21, 2010

Titik

Terasa sakit!
Sangat sakit...hingga aku rasa jika aku punya aura,akan aku tepis rasa kesakitan itu.Tepis la pada sesapa yang aku rasa nak tepis.
Aku tak kuat untuk itu semua..
Sangat-sangat tak kuat untuk aku pikul.

Dem!
Terlalu banyak benda yang jadi,yang aku rasa berturut-turut menimpa pada aku.
Masing-masing saling berkejaran untuk datang menimpa hingga aku rasakan mereka saling bergaduhan untuk menentukan masalah siapa yang harus datang dulu
Hingga aku rasa tiada ruang untuk aku lepaskan lelah untuk setiap masalah yang datang.


Umpama jatuh ditimpa tangga,
Tapi aku rasakan ini bukan takat tangga,tapi jatuh ditimpa lif!
Sangat berat dan sakit nak aku pikul!!
Ditambah pula dengan badan aku yang macam tak cukup zat ni...
Memang tak kuat kawan!!

**********************
Dahlah,aku malas nak pikir.

No comments:

Post a Comment